Sayfalar

17 Ağustos 2010 Salı

Dün Akşam Monreal'de Hayran Karşılaşması-




Bu olay 15 Ağustos,20.30 civarlarında oldu.Mekan:Montreal.Söyleyeceğim sadece bu.2 kişi ile bir taksiden iniyorlardı.Tom (taksinin içindeydi) ve Sam
Onları gördüğümüz için çok şanslıydık.Hala inanamıyorum.Kristen'a o ve çocuklarla fotoğraf çektirip çektiremeyeceğimizi sorduk.Evet dedi.Ona Rob için sorun olur mu diye sorduk ve umursamadı.Rob diğer iki fanla fotoğraf çektirmekle meşguldü.Fotoğraf için beklemeye başladık.Kristen'a onu sevdiğimi,yaptığı işi sevdiğimi ve ona çok mutlu olduğumu söyledim.Daha çok şey söyleyebilirdim fakat ben gerçekten heyecandan titriyordum ve kalbim çok hızlı atıyordu.Kristen çok güzel,narin (biraz) ve nazikti. Rob bize kaltılmadan önce,kocam Kristen'a kızlar ve benim için rüyalarımızın gerçek olduğunu söyledi.

(Sanırım kendi için de) ve emin olmak için tekrar fotoğraf çektirip çektiremeyeceğimizi sordu.
Rob bize katıldı, ve kocam bir fotoğraf çekti.Rob'a çok güzel bir iş yaptığını söyledim ve oradan ayrıldılar.Ben ortada olmak isterdim.Fakat onları yanyana görmek beni mutlu etti.Bu benim için çok önemliydi.
Birsürü şey söylemek isterdim ama herşey çok çabuk oldu.
Çok mutluyum.O günü hiç unutmayacağım.Kızlar da dahil.

Kaynak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder