Sayfalar

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Robsten aşıkları öpüşüyor

bir yandan şaşırıyorum diyer yandan şaşırmıyorum, yakın olduklarını biliodum ve bu ilşkiyi gizlediklerinide biliyordum.
işte herkesin isteiği oldu kristen ve robert öpüşürken görüntülendi.
onların hayatını bir fanusun içinde düşünün, herkes tarafından gözleniyorlar.
şimdi öpüşürken görüntülendiklerine mi sevineyim ? yoksa gizliliklerini bozmalarına mı üzüleyim.
artık magazinciler daha bir çılgına dönerek onları takip ediceklerdir. robert'n evini bulucaklardır belkide.
herşey su yüzünde şu anda.
geçen senelerde summit bu ilşkiyi gizli tutmaları konusunda bir dedikodu yayılmıştı ortalığa. peki ya şimdi summit ne yapıcak
peki ya bu resimleri gizli gizli çekerek hayatlarına tecavüz eden elinde kamerasıyla işte anı yakaladım diene ne olucak.
bir evi dikizlemekten suçlanması gerekmiyor mu. eğer gözü dönmüş biçimde bu saygısızlığı yapıyorsa ona ne desek boş..
Mutluluklar robsten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder