Sayfalar

17 Ağustos 2010 Salı

Robsten Öpüşme-Onları Gördüm

Birşey söyleyemeyeceğim.Çünkü söylenecek o kadar çok şey var ki.

Söze konuşamadığımı söylemekle başlayacağım.O an neler olduğuna inanamadım.Tamamen boğulmuştum.
Demek istediğim.500 gün sonra kendim anlam vermeye başladım.Kalbimle,beynimle ve inançlarımla.
Bu gerçek oldu.Hekes için.GENEL OLARAK.Artık itiraz etmek yok.
(Hiçbirşeye inanmayanlar dışında.Gerçekten hiçbirşey canım.Elimde gerçek doğrulanmış kanıtlar olsa bile inanmayacaklar.)
Bu da beni şu sonuca getiriyor:
ONLAR Ö-P-Ü-Ş-T-Ü.
Bunları her lanet günde yaptıkları için değil.Hayır.Bunu daha önce tahmin etmiştik.
Ama artık bu GÖRÜLMÜŞ birşey,bu GÖRÜLEBİLEN birşey.. ve....wow.
Nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyorum fakat kalbim baskınlık yaptığında sabir olduğum yerde ciyaklyıyorum,zıplıyorum ve gülüyorum.
Bu EPİK ve EŞİ BENZERİ olmayan birşey.
Şimdiki sorum:Neler olacak?Herşey nasıl devam edecek?
Elimde fotoğrafları var.Kanıtlamam gerekmediği halde internete koydum ve hiç olmadığım kadar mutluyum.
Kristen'ı çok seviyorum,Rob'u çok seviyorum ve Robsten'i çok seviyorum :)
Çeviri:[.Stewy.]

kaynak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder