Sayfalar

6 Ağustos 2010 Cuma

Johnny Deep "Kristen Stewart gerçekten rolünün hakkını verenlerden"




Tom : Johnny!>!Merhaba dostum!

Jhonny Deep : Heeyyy!!!Tekrar görüştüğümüze sevindim Tom!

Tom : Duydum ki The Runaways Filmi Hakkında birkaç yorumun varmış.Mesela film hakkında ne düşünüyorsun ve filmde en beğendiğin oyuncuyu öğrenebilir miyiz?

J.D : Ah,tabii...Neden olmasın?Açıkçası filmi tuttum.Bana baş ucu filmin ne diye sorsalar,The Runaways cevabını alırlar.O gruba bayılıyorum!Ve Kristen Stewart gerçekten rolünün hakkını verenlerden.Filmin yıldızı oydu benim için..Ama bu yaşta bu kadar başarılı bir işin altında imzası bulunan Dakota Fanning'i de atlayamam açıkçası...Bir de şu Sandy rolünü üstlenen kız.Onun da performansını çok beğendim...

Tom : Teşekkürler Johnny...Beni ara dostum!Uzun zaman oldu...

J.D : Hey,eski numaran vardı bende yenisi yok ki!

Tom : Johhnny!!!Ben hiç numaramı değiştirmedim. (Gülüşürler.)

J.D : Tüh yakalandık Görüşürüz dostum.

Tom : Kendine iyi bak J.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder